Subject: Projekteerimistingimuste taotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 11:11:43 +0300

Tere,

Käesoleva kirjaga palub Häädemeeste Vallavalitsus väljastada 
projekteerimistingimused u.250m pikkuse valgustatud  kergliiklustee 
projekteerimiseks- ehitamiseks riigitee nr.4 Tallin-Pärnu-Ikla äärde 
Häädemeeste vallale kuuluvale Võiste alevikus asuvale Riia mnt.2 kinnistule 
(kat.tunnus 84801:005:0319).  Planeeritava tee asukoht on nädatud käesoleva 
kirja lisas oleval plaanil.

Siim Suursild

abivallavanem

Häädemeeste Vallavalitsus

Tel. 444 8883

Tel. 5887 3309

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.